Reklámszövegírás
tréning

Két szavas vagy két oldalas, a reklámszöveg alapjai minden esetben ugyanazok. A hatékony marketingüzenetek megkülönböztetik a céget a versenytársaitól, a terméket a hasonló árucikkektől vagy szolgáltatásoktól, és tájékoztatást adnak a vásárlás lehetőségéről. A legfontosabb feladat azonban mégsem a tájékoztatás, hanem a vásárlásra, megrendelésre ösztönzés. 

A coachinggal kiegészített képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.

A tréning tematikája

  • A reklámszöveg helye a marketingkommunikáción belül
  • A reklámszöveg típusai és megjelenési helyei
  • Reklámpszichológia
  • A megfelelő szövegméret
  • Szóhasználat és mondatszerkesztés
  • A megjelenés időpontja és a tartalom összefüggései
  • Hogyan keltsünk érdeklődést?
  • Hogyan generáljunk cselekvést?
  • Színek, betűtípusok – szerepük és hatásuk
  • Direkt és indirekt üzenetek

    A tréningtől várható eredmények

    • Megismeri azokat a módszereket, amelyekkel érdekes és hatékony reklámszövegeket írhat,
    • Megtanulja, hogy a különböző mondatok, szavak milyen hatást váltanak ki az emberekből,
    • Olyan ismeretekhez jut, amelyek segítségével növelheti cége vagyonát és bevételeit.

    Kinek ajánljuk?

    • KKV-k elsőszámú vezetőinek,
    • Marketing, PR és értékesítési vezetőknek,
    • Reklámszakembereknek,
    • Mindenkinek, aki a brandépítéssel kapcsolatos ismereteit bővíteni kívánja.

    Részvételi díj

    158 000 Ft/fő + ÁFA

    A tréning időpontja

    2022. március 28 – 29.

     

    Képzési idő

    9.00 órától – 16.00 óráig

    Jelentkezési határidő

    2022. március 21.

    A tréning helyszíne

    Óbuda Gate Irodaház – 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28. / vagy ÉLŐ online csatlakozási lehetőség

     

    A tréning előadója

    Kovács Tünde

    üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő

    Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.