professzionális
ügyfélszolgálat tréning
Hangolja össze cége és ügyfelei érdekeit. Fejlessze az ügyfélkezelési és kommunikációs technikáit.
Az ügyfelekkel foglalkozó munkatársak munkája meghatározó a cég sikerességében. Ahhoz, hogy hosszútávú együttműködést alakítson ki ügyfeleivel kiemelten kell kezelnie a problémáikat. Gyors reakcióra, hatékony, konstruktív kommunikációra és problémamegoldásra van szükség.
A képzés az ügyfélközpontú látásmódot és helyzetfüggő magatartást fejleszti. A készségek fejlesztése mellett a gyakorlatiasságra helyezi a fókuszt. A tréning keretén belül a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken, projekteken dolgoznak, ami növeli munkájuk hatékonyságát. Az egyedi esetek, problémák megbeszéléséhez a képzés ideje alatt külön konzultációs lehetőséget biztosítunk.
Mit ad Önnek a tréning?
- Gyakorlati módszereket az ügyfélszolgálati munkához
- Stratégiákat a hatékony ügyintézéshez
- Konstruktív együttműködési módszereket az ügyfelekkel való pozitív kapcsolat kialakítására, megerősítésére
- Kommunikációs technikákat személyes és telefonos kapcsolattartáshoz
- Segítséget ahhoz, hogy milyen módon kezelje az ügyfélszolgálati munkával járó stresszhatásokat

Kinek ajánljuk a tréninget?
Ügyfélszolgálati vezetőknek
Mélyítse el a tudását, legyen profi. Ismerje meg és alkalmazza a gyakorlatban az ügyfélszolgálati technikák, eszközök széles skáláját. Segítse az ügyfélkapcsolatok produktív alakulását, erősítse az ügyfelek elköteleződését.
Értékesítőknek, termékmenedzsereknek
Ismerje meg ügyfeleit, tanulja meg hogyan működhet együtt a különböző típusú emberekkel, hogyan segítheti őket a problémájuk megoldásában. Fejlessze magát a stresszhatások kezelésében.
Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak
Kezelje megfelelően az ügyefelek problémáit. Használja a megfelelő kapcsolattartási és tárgyalási technikákat. Fejlődjön az ügyféllel való kommunikáció területén.
A tréning időpontja
2022. június 20-21.
Képzési idő
9.00 órától 16.00 óráig
Jelentkezési határidő
2022. június 13.
A tréning helyszíne
Óbuda Gate Irodaház / vagy online részvétel
1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28.
A tréning részletes tematikája
Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Részvételi díj
158 000 Ft/fő + ÁFA
A tréning előadója

Kovács Tünde
üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő
Az Ügyfélszolgálat művészete című könyv szerzője. Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.
Miért válasszon minket?
Élő online, személyes és hibrid tréningek
Válassza az Ön és a vállalkozása számára leginkább megfelelő formát. Képezze magát és munkatársait élő online, személyes “face to face” tréningjeinkkel, tanfolyamainkkal, vagy ezek keverésével hibrid megoldással.
Kiscsoportos gyakorlati jellegű képzések
A kiscsoportos oktatásban hiszünk, ahol lehetősége van egyénre és céghez igazítva tanulni, helyzetgyakorlatokat megoldani, tesztelni az újonnan megszerzett tudást, készségeket.
Ingyenes tanácsadás a tréningek során
Tréningjeink, tanfolyamaink gyakorlatcentrikusak. Lehetőség van egyénre és cégre szabott lehetőségek megbeszélésére is.
Több évtizedes felnőttképzési tapasztalat
Oktatóink, trénereink 20-25 éves múlttal rendelkeznek a felnőttoktatás területén, folyamatosan képzik magukat, hogy tudásuk mindig naprakész legyen.

KÖVESS MINKET